Kwaliteit

 

Vertrouwenspersoon AKJ

Ouders en kinderen die met jeugdhulp te maken krijgen, zijn daarvan afhankelijk. Dat maakt het soms lastig om zaken te bespreken die hen dwars zitten. Want het is nou eenmaal zo dat er ook wel eens iets fout gaat. Of dat de meningen verschillen. Als er zaken in de hulpverlening niet goed lopen, kan de vertrouwenspersoon van het AKJ (jeugdstem) daarbij helpen. Niet door het zelf op te lossen, maar door samen met het kind, de jongere of de ouder de oplossing te vinden. Meer informatie en contactgegevens zijn te vinden op de website van het AKJ.

-Dit is gratis. 

> Ga naar de website van het AKJ.

 

Wij rapporteren via ZorgFlex, waarbij de privacy van cliënten te allen tijde wordt gewaarborgd. Dit gebeurt in overeenstemming met de AVG-wetgeving, zodat zorgverlening op een veilige en verantwoorde manier wordt gedocumenteerd.

 

Klacht indienen

 

De medewerkers van DreamzorgNL doen hun uiterste best om de beste zorg te kunnen leveren aan de deelnemers. Mocht er toch iets zijn waarvan u een klacht van zou willen indienen, zou u eventueel eerst contact kunnen opnemen met ons.

Telefoonnummer: 0622583387

E-mail: info@dreamzorgnl.nl

 

We zijn aangesloten aan: Geschillencommissie Zorg

U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

 

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.